9 iulie 2008

Blogu' Lu' Sorin Review



Cu siguranta ati auzit de Blogu' Lu' Sorin iar daca nu ati auzit, auziti acum...defapt cititi...in fine.M-am gandit ca ar fi bine sa analizez putin blogul lui asa ca in continuare o sa va prezint pe scurt cateva detalii alaturi de lucruri care imi plac si care nu imi plac la blogul lui.

Despre Blog

La inceput blogul a rulat pe platforma oferita de Blogger iar mai apoi a trecut pe un server nou personalizat alaturi de bine cunoscutul Wordpress.

Adresa blogului este http://sorin.rusi.ro, o adresa destul de accesibila si usor de tinut minte si de asemenea mult mai scurta decat cea oferita de blogspot.

Design si continut

In ceea ce priveste designul acestuia totul este intr-un format simplu punandu-se accent pe continut ceea ce este foarte bine lasand un spatiu generos pentru text.Numarul de coloane este de 3 insa sidebarurile sunt asezate unul in stanga si unul in dreapta...mie nu imi place asta poate ca ar fi mai bine daca ambele ar fi pe o singura parte pentru ca ar ajuta utilizatorul sa se orienteze mai repede.

Butonul RSS este pozitionat foarte bine in partea de sus si reuseste sa atraga atentia utilizatoriilor lucru care este de asemenea foarte bine dar este mic si cam "singurel" acolo poate daca ar mai adauga niste butoane de aceleasi dimensiuni...nu stiu poate ceva de genu bookmark us sau poate un alt rss dar de data aceasta pentru comentarii.

Continutul blogului este din belsug si intervalul de timp in care apar posturi noi este foarte scurt deci intotdeauna ve-ti avea ce sa cititi pe blogul lui si va garantez nu o sa va plictisiti.

Sidebarul din stanga este putin cam incarcat cu elemente care consider ca sunt in plus sau cel putin nu isi au locul acolo.Cel mai important Tag Cloud-ul ar fi mai bine daca ar aparea in footer pentru ca in sidebarul din stanga ocupa mult spatiu care ar putea fi valorificat.De asemenea butoanele de social bookmarking si rss feed au un aspect inestetic avand in vedere ca sunt de diferite marimi si repet cred ca ar fi mai bine sa stea in partea de sus.Butoanele de contorizare a traficului sunt cam multe...eu unul as pastra doar butonul de la Trafic.ro pentru ca fara doar si poate este cel mai bun dar si pozitia lui sa fie dedesubtul Tag Cloudului sau deasupra.



Blogroll-ul este cam incarcat insa nu pot nega faptul ca in blogroll-ul lui se afla bloguri de calitate asa ca toate merita sa ramana acolo sau poate eventual sa creeze o noua pagina dedicata acestora.

Bannerul de la sootle.com este putin cam inutil cred eu pentru ca datele furnizate de ei sunt complet eronate iar ceea ce face este sa ii promoveze si nu mi se pare normal.

Desigur in review-ul acesta mi-am spus doar punctul meu de vedere si ce as face eu in locul lui Sorin.Cel care v-a face sau nu v-a face schimbarea este detinatorul blogului Sorin si sper ca aceste "critici" sa ajute la imbunatatirea imaginii blogului pentru ca asa cum am mai spus in ceea ce priveste continutul este ok ... cel putin din privinta mea.

Blogu' Lu' Sorin primeste de la mine nota 9,10 este un blog pe care vei gasi multe lucruri interesante si un continut bogat.La urma urmei asta este cel mai important lucru pe care trebuie sa il indeplineasca un blog de aceea va recomand cu caldura Blogul lui Sorin.

Nici un comentariu pana in prezent

Trimiteți un comentariu

Articole recente

Tag Cloud

  ©Design conceput de Flooby.

^Megi SUS^