21 august 2008

50 de Super Teme pentru Blogger

Langit, BloggingPro, AdsTheme, Japanese Fleur si multe alte teme foarte interesante si profesionale
Stiu ca sunt foarte multi bloggeri romani si nu numai care folosesc platforma Blogger si de aceea am facut o lista cu cele mai reusite 50 de teme.Stati linistiti nu am de gand sa vi le prezint pe toate acestea intr-un singur post, am sa va arat top-ul celor mai bune 10 teme si am sa pun cate un link cu demo la fiecare tema in parte, iar la sfarsitul articolului veti gasi un link care v-a duce catre o arhiva cu toate cele 50 de teme.Daca v-ati saturat de articol inainte sa incep atunci puteti ↓ sari la arhiva cu cele 50 de super teme pentru Blogger ↓.

Aproape ca uitasem sa va spun celor care nu stiti cum se instaleaza o tema pentru blogger ca trebuie mai intai sa cititi articolul anterior ← despre cum se instaleaza o tema pentru blogger in format XML.

Incep cu preferata mea si cea mai apreciata de utilizatorii Blogger din intreaga lume: Ads Theme - O tema conceputa de Blogging Secret pentru platforma Wordpress iar mai apoi convertita in fisier xml pentru Blogger de catre echipa de la eBlog Templates, care sunt fara doar si poate unul dintre cei mai buni in acest domeniu, asa ca eu va recomand sa va aruncati si voi cate o privire pe site-ul lor ca nu aveti ce pierde plus ca ve-ti gasi o gramada de modificari si hack-uri pentru Wordpress si Blogger alaturi de o comunitate imensa care e pregatita sa va raspunda intrebarilor.

Descriere Ads Theme


Tema Ads este dupa cum spune si numele o tema dedicata celor care au nevoie de multe spatii dedicate publicarii anunturilor sau bannerelor.

Tema este pe 3 coloane si ofera toate functiile necesare unei teme perfecte asa ca va asigur ca veti adora aceasta tema si v-a imbunatati mult actuala situatie a blogului vostru.In ceea ce priveste designul, tema trece cu brio fiind una dintre cele mai reusite si din acest punct de vedere plus ca va ofera libertatea de a configura culoriile din sectiunea Layout -> Fonts and Colors asa ca din partea mea primeste 5 stele si o recomand cu caldura tuturor bloggerilor care folosesc platforma Blogger.

Preview Ads Theme
Mai Mult

  • Locatie ideala pentru Google Adsense in header
  • Butoane pentru inscrierea in diferite motoare de cautare si Social Bookmarking ca Technorati, Feedburner si Blogger RSS
  • Data pentru fiecare articol in parte
  • Buton AddThis pentru servicii de Social Bookmarking
  • Feedjit pentru monitorizarea traficului instant
  • 3 Coloane in subsol cu comentarii recente + ultimele articole


Detaliile acestea se aplica la majoritatea temelor de mai jos asa ca nu are rost sa scriu la fiecare in parte pentru ca si asa articolul cred ca o sa fie foarte mare.

Download | Vizualizare

Descriere WP Premium

Continui acum cu o alta tema de-a mea preferata care este de asemenea foarte interesanta si cred ca o sa va placa mult.Tema se numeste WP Premium si dupa cum cred ca v-ati dat seama este conceputa pentru Wordpress dar a fost convertita pentru Blogger de cei de la Ourblogtemplates si arata foarte bine.Momentan tema exista in 3 culori: Visiniu cu gri care este tema originala si mai nou in negru care arata foarte bine dupa mine si maro.La fel ca si Ads Theme este o tema care ofera multe lucruri: spatiu pentru anunturi si 3 coloane iar cele 2 principale sunt asezate in partea dreapta.Pe langa acestea exista si o caseta de cautare.Spre deosebire de Ads Theme, Wp Premium nu ofera sus spatiu pentru bannere 125x125 ci doar pentru bannere 100x100 px, nu cred ca asta e un mare defect.

Preview Wp Premium

Download | Vizualizare

Tema cu numarul 3 - Langit


Descriere Langit


O super tema care poate este mai buna decat Ads theme din punct de vedere a dotariilor si a aranjarii elementelor in pagina, insa ceea ce o face sa nu fie la fel de buna sau chiar mai buna este simplul fapt ca nu se incarca prea repede.Deci daca aveti un blog cu putin condinut sau care afiseaza doar cateva posturi pe prima pagina este o tema extraordinara daca nu, nu o recomand pentru ca o sa va dea batai de cap.

Preview Tema Langit

Download | Vizualizare

Continuam cu Tema numarul 4 - Blogging Pro

Descriere

Si aceasta tema este printre preferatele mele si are un aspect extraordinar.Tema este creata chiar de website-ul cu acelasi nume iar mai apoi convertita in tema pentru Blogger de catre eBlogTemplates.Ceea ce are special aceasta tema este faptul ca in subsol ve-ti gasi 3 coloane in care puteti sa adaugati orice tip de elemente de la comentarii la posturi recente pana la poze si albume cu filme de pe youtube.

Preview Tema Blogging Pro

Download | Vizualizare

Descriere Japanese Fleur

Si acum tema cu numarul 5...mai sunt inca 5 huh e o tema care caracterizeaza Japonia si de aceea se si numeste Japanese Fleur.Este o tema care se dedica mai mult blogurilor personale asa ca nu o sa intalniti elemente sau sectiuni care sa includa reclame sau bannere de orice fel, in schimb este o tema foarte draguta si interesanta.


Mai Mult

  • Un buton RSS in partea de sus care atrage foarte mult cititorii
  • Caseta de cautare sus unde are o pozitionare strategica

Download | Vizualizare

Descriere Forte

6 Tema Forte - O tema pe care nu stiu sincer de ce am puso doar pe locul 6 si nu mai devreme pentru ca este o tema deosebita cu foarte multe functii si are de asemenea 3 coloane chiar si in partea din subsol.Tema este total in alb si e simpla dar profesionala zic eu...



Download | Vizualizare

Descriere Blue Marine

Blue Marine este tema cu numarul 7 - O tema simpla cu 2 coloane perfecta pentru un blog de afaceri sau chiar unul personal.Tema e conceputa de cei de la DezinerFolio si dupa convertita in Blogger de JackBook



Download | Vizualizare

Descriere Blog Oh Blog V2 - BoBv2

Tema cu numarul 8 in preferintele mele este Blog Oh Blog versiunea 2.O tema celebra pentru Wordpress pe 3 coloane, perfecta pentru un blog personal.




Download | Vizualizare

Descriere Minyx

Se pare ca ne apropiem de final asa ca tema cu numarul 9 este Minyx.O tema simpla dar care "stie ce vrea" si este foarte bine adaptata pentru web 2.0 asa ca are un design extraordinar + ca are 3 coloane.



Download | Vizualizare

Descriere Bloggy 2.0

Si ultima tema, tema cu numarul 10 este: Bloggy 2.0 care dupa cum spune si numele, este o tema adaptata pentru Web 2.0





Download | Vizualizare


Download pachetul cu Top10 Super Teme pentru Blogger!!


Apropo, nu inseamna ca celelalte 40 de teme sunt mai putin interesante sau au un design mai putin profesional...pur si simplu aceste 10 teme mi-au placut cel mai mult dintre toate temele pe care le-am folosit de-a lungul timpului.

Descriere Arhiva

Arhiva cu cele 50 de Teme este insotita de cateva detalii despre cum trebuie sa instalati temele si o poza pentru a vizualiza aspectul fiecareia.Retineti ca aici ve-ti gasi 50 dintre temele mele preferate => ca nu e obligatoriu ca acestea sa fie cele mai bune teme pentru Blogger pentru ca stiti si voi ca fiecare are preferinte diferite.

Downloadeaza acum gratuit cele 50 de teme pentru Blogger

Sper ca v-a fost de ajutor articolul acesta si cu ocazia asta poate ca ati gasit un design care se potriveste cerintelor voastre iar daca nu, nu va panicati pentru ca o sa mai scriu astfel de articole in curand si poate ca o sa si public cateva din propriile creatii.

Daca vreti sa fiti la curent cu articolele asemanatoare cu acesta si nu numai, nu ezitati sa va abonati la RSS pentru a primi noi informatii despre ce este nou pe blog.Click AICI!



Teme Blogger, free, top50, adstheme, cool, pachet, 50 teme, gratuite

5 Comentarii:

Anonim spunea...

Eblog templates (adica prima) are multe bube, m-am chinuit cateva ore pana sa o fac sa mearga bine in toate web browserele ... si tot nu am reusit.


Bannerul ala din header eu nu il am in sursa dar totusi imi merge ... nu stiu unde este ... serios! dau print, dau sursa sa vezi ca nu e nici un link dar el apare.

Anonim spunea...

salut antimiorita te referi la adstheme?Eu, nu am observat nicio problema merge bine si pe Internet Explorer cat si pe Mozilla care este problema?Nu am inteles exact...bannerul din header?

Anonim spunea...

Imi place foarte mult tema de pe pozitia a treia in topul facut de tine! Cred ca e cea mai reusita tema pe care am vazut-o pana acum. Dar daca zici ca se incarca greu...s-ar putea sa renunt la ea.

Cosmin spunea...

da, cum am spus si eu, este o tema foarte reusita dar din pacate e cam incarcata cu foarte multe elemente, unele chiar inutile cred si asta o face sa se incarce mai greu decat celelalte teme.Oricum cred ca o poti folosi linistit pentru un blog personal pe care nu pui 1000 de elemente.

Anonim spunea...

Salut
La tema WP Premium nu se poate ca cele 3 bannere sa se faca de 125 x 125 px.
Multumesc si astept un raspuns

Trimiteți un comentariu

Articole recente

Tag Cloud

  ©Design conceput de Flooby.

^Megi SUS^