18 august 2008

Ce inseamna design-ul pentru voi?

Eu trebuie sa recunosc ca sunt obsedat de design si de multe ori uit de continut cred ca am o problema.Nu pot sa fac nimic pana nu imi iese design-ul care imi place desi de foarte multe ori el nu reprezinta mare lucru.Voi sunteti la fel ca mine sau credeti ca are vreo importanta?


Multi spun ca ar trebui sa se puna accent pe design doar in cazul website-urilor create pentru firme sau website-urile personale dar cum ramane cu blogurile si cu siteurile generale huh?Multi pun o imagine 2 si putin putin css iar apoi e gata design-ul fara sa se mai chinuie cu alte elemente grafice si bla blauri.


Cred ca se adevereste ceea ce se spune ca un webdesigner nu v-a fi bun niciodata la programare sau la continut...sau poate ca sunt eu putin cam nepriceput?posibil acum o sa incerc sa nu ma mai ating de elementele legate de design si o sa pun mai mult accent pe continut poate ca asa va fi mai bine sper sa nu va deranjeze design-ul asa cum este.

2 Comentarii:

Anonim spunea...

In general, oamenii nu pot avea mai multe functii si sa le faca bine. La un site contribuie programatorul, design-arul, cel care face layot-ul si cel care decupeaza un layot. Ultimele 3 se pot imbina, dar cum ai zis mai sus. Un programator bun, nu se va pricepe la design

Anonim spunea...

da, ai dreptate, eu ma chinui acum sa invat si alte limbaje de programare dar nu prea reusesc pentru ca nu exista acea pasiune...se pare ca nu sunt facut pentru programare.

Trimiteți un comentariu

Articole recente

Tag Cloud

  ©Design conceput de Flooby.

^Megi SUS^