23 august 2008

Hosting de cea mai buna calitate

Server4all.co.cc, nu e asa ca suna super profesional?Ei bine, ei vand domenii dar se pare ca nu au bani sa cumpere nici pentru ei unul.Ganditi-va si voi ce teapa dau astia.E incredibil si numai la romani se poate intampla.Pentru cei care nu stiu, co.cc este o extensie de domeniu asemanatoare cu cea de pe .tk sau co.nr .Am vazut ca de ieri au trecut pe .org dar tot vrajeala e pe ei.

Un prieten a vorbit cu "unul dintre angajati" si l-a intrebat de ce folosesc o extensie de domeniu gratuit si nu una profesionala .com sau .net cum face tot omul.El i-a spus ca nu vorbeste cu copii si ca le place mai mult extensia free....ce pot sa spun la asa minte asa raspuns.

so...nu va sfatuiesc sa folositi server4all pentru ca o sa aveti parte de surprize neplacute.

2 Comentarii:

Anonim spunea...

uite ca au aparut in iulie cu servici web in romania si inca se mentin fara a da tepe si la preturi acceptabile... cu extensie free sau nu uite ca functioneaza si apropo :)) tu de ce nu iti iei la blog domeniu? ... mestere co.cc este o extemsie gratis in proportie de 40% pentru ca o extensie co.cc poate ajunge si la 1000euro, depinde de calculul facut de cei de la co.cc ... dar de ce iti spun eu tie toate astea nu stiu ... Tudor Andrei ... www.RadioVip.co.cc asta ca sa sti cu cine ai vb iar legat de server4all numai bine, nu sunt cei mai pro dar la pretul asta servicii excelente...

forum spunea...

Draga "blogarule", tin sa iti spun ca Andrei are dreptate co.cc e free pentru 1 maxim doua domenii, apoi daca vrei mai multe trebuie sa platesti. Din cate am verificat eu Server4all au acum domeniul .org ADica www.Server4all.org si se pare ca nu sunt asa cum i-ai descris tu. Din cate am vorbit eu cu ei am tras concluzia ca au un suport tehnic de calitate aproape non-stop ceea ce in Romania si mai ales in afara nu prea gasesti (asta ca am patit eu cu un server). Am intrat si am intrebat clientii daca au probleme ( am intrebat pe cei de la RadioPlayone , pe cei de la Tectonik si pe cei de la Rebel) , iar acesti clienti au spus ca nu au probleme cu serviciile achizitionate si in plus, ca in orice caz se intampla sa mai cada , dar foarte rar , aceste caderi sunt acoperite de uptime si de suport tehnic care iti explica tot ceea ce se intampla. Acum urmeaza sa te intreb eu pe tine : Ce te-a facut sa postezi asa ceva ?" Cred ca ai fost pus de cei de la RadioVip.ro ca nu vor concurenta , dar fi atent ca cei de la Server4All nu au nici o vina asupara numelui ei isi asuma raspunderea doar daca se incalca ceea ce este scris in Termenii si Conditiile postate pe site si termenii pe care clientii ii cunosc atunci cand achizitioneaza un serviciu. Parerea si concluzia mea este ca acest post pe blogul tau este "degeaba" , vorbesti de ceva fara sa ai habar . O sa iau si eu un serviciu de la ei sa vedem daca e ca mine sau ca tine ......una alta recomand Server4all.org

Trimiteți un comentariu

Articole recente

Tag Cloud

  ©Design conceput de Flooby.

^Megi SUS^